Torsdag 6 mars.

jani, dålig uppdatering once again. men kan ju dra en snabb sammanfattning om att skolan börjat igen och numera är de skolan och träning som är mitt liv. men snart är första veckan avklarad iaf och de blir helg ;D!
idag är vi dock lediga då de är utvecklingsamtal hela dagen, så va på samtalet halv elva, helt dugligt. gick fint, går ju rätt bra för mig ska inte klaga så de va la inga problems.
sen åkte ja home men gick direkt till la casa de jesper. ganska trevligt att träffa pojken, han va hemma "sjuk". så fick man tycka lite synd om han och kramas så mådde han bättre. de va faktiskt riktigt mysigt och trevligt :) träffas ju inte alltför ofta nuförtiden men du är ändå en som betyder rätt sådär jättemkt vännen and you know it. sen orkade ja inte med mer när han skulle visa nåt dataspel så ja drog mig hemåt och är hemma nu ;D måste plugga till so provet imorn som ja ändå kan ganska bra om ja får säga de själv, började ju i måndags med att läsa, helt överraskande! hihih. sen ska ja bara chilla i think, får se hur de blir ;D
nu är allt äntligen bra igen, de känns skönt. :)
längta tills imorn, blire utgång med brudsen? ;D hellre kent med pappa men karln ska gå utan mig, men får la va social med eve &co vilket inte är helt fel de heller haha ;) sen träffa simon ponken också skulle ja tro, wohoo :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0