Torsdag 27 mars.

usch lovet går alltför fort. bara en dag kvar nu!
igår va ja med tomas all day long. de va riktigt trevligt ;) han är knäpp och vi kollade bland annat på nån konstig film men han gillade den så de var väl huvudsaken ;b sen skulle han och träna och ja skulle köpa telefon så vi tog bussen ner till stan där även adam hoppade på, längesen man träffade han. träffade pappa och blev till slut  att ja köpte en w660i, ja är grymt nöjd faktiskt. den är oldish men ja diggar den stenhårt! har även telia nu gott folk, slut på halebop tiden men de ordnar sig vafan, gratis sms nu varenda månad iallafall och de gillar vi!
sen kom ja hem och käkade lite men blev snabbt bestämt att de skulle bli bio på kvällen med min vän jim :) de va längesen man såg karln så de va riktigt trevligt, och grymt skoj hah ;D vi såg Horton, den va sjukt rolig! lite småmysig film sådär om en supersweet elefant.

idag åkte ja och bella och lunchade på staden, riktigt mysigt. blev waynes :)
sen shoppade vi lite och kom därifrån med en tröja ja tänker ha på mig imorn när vi ska ut och bella köpte en jacka, en likadan hennes grå fast en svart haha. sen skulle kvinnan träna så ja drog mig hemåt och nu ska ja packa och dra mig neråt staden igen och träna, de ser ja fram emot, usch va alltför längesen sist! ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0