Torsdag 13 mars.

åjo otroligt bra dag! hihih.
skolan va helt ok, HK va dock självklart bäst. idag fick jag och bea jobba själv och göra nå chocklad kakor och vi hade ett helt kök för oss själva, måste ju säga att de gick oerhört bra och de vart mkt gott. way to go girl! sen gjorde elin och maja oss sällskap när vi skulle fika och vi satt och snacka trevligtrevligt :)
just ja ja har lärt mig nåt viktigt idag, om diabetes! de va intressant. aja från en sak till en annan, sen flöt dagen på oerhört bra, fast de ser dock inte lovande ut till matteprovet på torsdag, shit måste plugga stenhårt. snyft..
sen stanade B, bea och lollo och memyself, riktigt mys. fika på flanör och en titt in i ginas nya butik, mktmkt bättre! lollo shoppade även årets första bikini, najs nu äre sommar på riktigt, haha snart iaf.
sen hem och snacka med en viktigt person, så skönt. de kan funka, eller hur?! jag hoppas verkligen, och dina ord får mig knäsvag. fatta hur mycket jag saknar dig.
idag åkte även jesper till kap verde den jäveln, åh vill verkligen också åka dit. men men nu kommer även han komma hem brun och få en annan att se blekare ut än snön typ, snyft på den med.
aja allt är bra och äntligen helg snart, SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT.

jag saknar dig som bara den, de tog slut alldeles för fort.
de va nåt speciellt, nåt större som va menat än de som egentligen blev.
du ska bara veta hur glad ja blir av att höra allt från dig,
de är fortfarande inte för sen för att göra de till verklighet..

Kommentarer
Postat av: mickis

vem är det du menar?

2008-03-14 @ 07:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0