Tisdag 25 mars.

sweeeeeeeeeeet sixten!
oyeah äntligen är de min birthday. egentligen fyller jag 23.11, de är inte så långt kvar nu, wohoo ja känner känslan när ja kom ut, vilken mardröm de va. HAH skämt åsido ;D
ja är på bra humör idag, lalalalala. de är bra, riktigt bra. har fått mycket fina presenter, de är ännu bättre. lite smått och gott som massage&ansiktsbehandling, parfym, presentkort, pengar, och massa småsaker. blir till att välja ny telefon imörn, känns bra :) blev bowling med la familia, pappa vann ;( snyft stog mellan han och mig, mamma och david va väl inte helt kassa men dom höll inte vår klass iaf hih. sen käk på akropolis, kanske hur mysigt som helst, gosh ibland saknar min sin familj all together vill ja lova, därför är dom här stunderna guld värda!
även roligt att fia ringt och messat kanske 5-6 gånger idag, kvinnan är rolig ;D
tack alla älsklingar som komt ihåg min dag, ni är underbara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0