Söndag 23 mars.

finally home efter min weekend i bollnäs :)
den har vart rolig, hade dock lite hemlängtan men längtade då verkligen inte efter snön som ni hade fått här hemma! fyfan. i går va de fest för mormor som fyllde 75 år, tosse leandro trodde hon fyllde 14 haha, vilken sköning ;D vart ut och gå med mamma i bollnäs på morgonen, hon skulle visa mig en massa saker, de va inte intressant. sen kom leandro och leiya till eva där vi övernattade, gobitar. sen drog vi oss vidare mot lokalen mormors partaj var, kvällen va helt ok, de va trevligt att träffa alla :)
men nu är ja äntligen hemma iaf ;D
nu blir fix och sen ska ja dra mig mot oscar i västbyggeby med B och ange :) riktigt trevligt även pojkarna är la där antar jag, fredde och sötjohan.

2 dagar kvar nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! vill du ha en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar & tävlingar! :)

2008-03-23 @ 16:54:05
URL: http://ninnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0