Söndag 16 mars.

jag känner mig utvilad gott folk! inte alls trött ;D lyckat.
helgen har vart super, igår var jag i storvik och kikade på brors DM med mamma, vi åkte även till köpis de var väl mest därför ja hakade på haha. men vi hade de supertrevligt och sista matchen hände de grejer, min älskling va där när ja kom tillbaka till parkhallen maja <3 något glad man blev då! hahaha. även matilda och klara va där, riktigt trevligt. mitt ögongodis va självklart där också, måste säga att de är en stor del i att ja ens kommer och tittar på davids matcher hahaha. men tjejerna håller med, han är döläcker! även tomas dömde, sen fick ja se när pojkens tandställning va borta, naaw ännu sötare, trodde inte de va möjligt. sen va även en annan snygging där, shit de bara vimlar av pojkar överallt! när ska ja hitta någon då. aja är glad över mina pojkar som är några av mina bästa vänner ni betyder. ja letar iallafall inte, för de du letar efter hittar du aldrig. bara att leva på och hoppas på de bästa haha. sen på kvällen kikade ja med la familia och moster på melodifestivalen, första programmet ja kikade på. måste säga att låtarna va helt ok och joo de kmr nog gå bra i eurovision, dock blev ja kär i sannas låt! gud va grym låt, aja den kmr ja digga i ipoden istället då.

idag när ja vaknade hade folket lämnat mig för storvik. åkte hit till pappa med lite grejer och då visade de sig att han och anneli skulle ut till köpis så ja hakade på dom. vi shoppade gardiner och sånt där haha, men de va trevligt :) nu är ja hemma igen ska väl dra mig mot morsan sen när dom är hemma. måste plugga ;( men aja snart lov igen iaf, och snart födelsedag på G :D

i kind of miss you.
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0