Fredag 21 mars.

fyfan va roligt vi hade igår ;D
elin och maja kom till mig och vi käkade pizza och fixade oss och de va kanske hur trevligt som helst! ;) mycket snack och skratt vill jag lova. sen drog vi oss vidare mot bussen och så åkte vi in till oleary's som hade 16+ precis som vi hade bestämt. när vi väl va där hade de bara vart öppet en timme så de va la inge drag direkt haha. men vi hade skitkul och stog och dansa med folk ;b när kvällen flöt på träffade jag mina gamla kära klasskamrater gb och felix, åjo en varsin dans fick man med dom också, snygga pojkar de där :) sen kom marcus, (nej inte marcus i klassen) han va la en trevlig prick som ja hade anat. menmen, dans med han också. elin va ju lite smårolig hahah ;D ja va helt sjukt trött, inte nog med att man vart uber skoltrött och haft en massa skit att göra, nej så står man och dansar i 3-4 timmar de tar på krafterna vill jag lova. aja tog mig hemåt så småningom, då träffa ja oscar utanför han va på interpool den kvällen, de va faktiskt roligt att träffa karln igen, kanske saknat han lite då.. :) aja han sprang med mig till bussen eftersom ja vart kvar där lite för länge och han kan springa om man säger så! haha aja kom hem ringde morsan hon va på hemligt uppdrag sa hon, hur mystisk får man vara.. hmm.
kom hem väckte papsen och gick och la mig och fick massa sweeta sms, de va småskoj :)

idag äre bollnäs som gäller. mormor fyller 75 år min underbara mormor som man inte kan göra annat än tycka om! alla älskar henne :) ska dock bo hos moster eva och hon har lovat att ja ska få hennes dubbelsäng och de är ju inte helt fel vill ja lova, kanske hur stor som helst och uber skön, yes! blir väl bara till att träffa en massa släkt, käka godis och chilla. mormor har iaf partaj imorn och de ska komma runt 40-50 pers tror jag. men de är bara släkt så nej inga nya ansikten ;b aja hemma på söndag.

Glad påsk allihopa!
Nu äre äntligen lov, njuut och lev livet säger jag bara ;)

Kommentarer
Postat av: Sesse

Jo, det gör jag väl. Lite iallafall :)
Hur vill du ha den då ? :)

2008-03-21 @ 11:10:52
URL: http://sesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0